قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/02/19 13:39 | کد خبر : 1184

نود ارومیه با معرفی ستارگان جوانش در فوتبال ایران انقلابی را آغاز کرده است.

نود اورمیه,قاسم دهنوی,لیگ دسته اول,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، تیم فوتبال نود ارومیه در برابر ستارگان سرخ‌ تهران در حالی پیروز از میدان خارج شد که جوان‌ترین بازیکن فوتبال لیگ‌دسته اول را در اختیار داشت.

قاسم دهنوی، مربی نود ارومیه، با اعتماد به شاگردان جوانش، از دروازه‌بان ۱۶ساله این تیم در بازی سخت و حساس مقابل ستارگان سرخ رونمایی کرد. 

سنگربان نوجوان نودی‌ها جواب این اعتماد را با عملکرد خیره‌کننده‌اش در زمین داد و در بازی مقابل ستارگان سرخ تهران دوازه تیمش را بسته نگه داشت‌. 

این پدیده (استفاده از بازیکنانی در این سن در سطح بالا) در فوتبال ایران کم‌یاب است اما نودی ها راه انقلاب در فوتبال ایران را باز کرده‌اند.

نود ارومیه سابقه استفاده از جوان‌ترین بازیکنان را به نام خودش ثبت کرده است؛ محمد رستمی‌زاد هافبک این تیم نیز چند سال پیش در ۱۶سالگی سابقه حضور در رقابت‌‌های این باشگاه را داشت.

نکته جالب در مورد این اتفاق، غفلت عجیب رسانه باشگاه نود؛ این باشگاه در خبر مربوط به بازی به استفاده از ستاره جوانش اشاره کرده اما در متن یاد شده هیچ اسمی از دروازه بان جوانش نودی ها نیست!

**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1184


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید