قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/02/18 11:51 | کد خبر : 1167

احتمال دارد برگزاری دیدار تراکتور و گل گهر از چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر به تعویق بیافتد.

تراکتور,گل گهر,لیگ برتر فوتبال ایران,

به گزارش " ورزش آذربایجان " بر اساس برنامه اعلامی از سوی سازمان لیگ بازی های هفته بیست و هفتم لیگ برتر از روز شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد . تراکتور نیز در روز اول این بازی ها از ساعت ۱۸:۵۰ دقیقه در ورزشگاه یادگار امام باید میزبان گل گهر باشد . 

آنچه برگزاری این دیدار را تحت الشعاع خود قرار داده و احتمال تعویق آن را مطرح می کند ، برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در تبریز است. روز جمعه هفته جاری انتخابات مجلس حوزه انتخابیه تبریز , آذرشهر و اسکو در دور دوم برگزار می شود . ظاهراً به دلیل فرایندهای برگزاری این انتخابات از جمله شمارش آرا و مسائل دیگر برخی مقامات مسئول از جمله شورای تامین استان خواستار تعویق این دیدار شده اند. 

بر اساس درخواستی که آن ها از سوی سازمان لیگ داشته اند خواستار برگزاری بازی در روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه هستند. البته در این میان باید برنامه ریزی که سازمان لیگ برای اتمام لیگ برتر و انجام بازی های جام حذفی نیز کرده است لحاظ شود. 

طبق برنامه ای که سازمان لیگ موظف به اجرای آن است و با توجه به برگزاری سه هفته پایانی به صورت همزمان،  بعد از فیفا دی باید تا پایان خرداد لیگ امسال را به پایان برساند و مشخص نیست با درخواست شورای تامین استان آذربایجان شرقی موافقت خواهد شد یا نه ؟!

**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1167


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید