قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/02/14 14:30 | کد خبر : 1112
گیتار و کفش‌های گلزنی ارسلان گم شده است…

سورپرایز توخالی مطهری؛ نه گل زد نه ساز!

در بازی تراکتور مقابل استقلال،حمید مطهری با یک ترکیب جالب در میان بهت همگان،از گیتارزن تیمش به عنوان سورپرایز یاد کرد.

تراکتور,استقلال,ارسلان مطهری,

به گزارش "ورزش آذربایجان "، تراکتور و استقلال در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال،چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام تبریز به تساوی بدون گل رضایت دادند.در این بازی بزرگ، حمید مطهری سرمربی تراکتور با یک ترکیب اولیه جالب،هواداران تراکتور را سورپرایز کرد!

حمیدمطهری با فیکس قرار دادن ارسلان مطهری در ترکیب اولیه تراکتور مقابل استقلال از او به عنوان سورپرایزش یاد کرد! اما این اتفاق بیشتر به نظر می‌رسید خود ارسلان مطهری را سورپرایز کرد، به دلیل این که او در این فصل کلا چه در زمان بازی در استقلال و یا بعد از نیم فصل در تراکتور آمار خوبی از خود نشان نداده و ناآماده است . این اولین بازی بود که مطهری از زمان پیوستن به تراکتور،فیکس در ترکیب تراکتور حضور یافت.

اما سورپرایز بزرگ در این فصل برای هواداران تراکتور اتفاق افتاده است که مدیران تیم در نقل‌و‌انتقالات تابستانی و زمستانی با خرید بازیکن های مازاد دو تیم سرخابی اعم از:نعمتی،شیری،آقایی،عبدی و مطهری که در حد و اندازه یک تیم بزرگ و مدعی نبوده‌اند و در طول فصل عملکرد خوبی از خود به نمایش نگذاشتند. تا تراکتور برای چندین فصل متوالی به خاطر عملکرد ضعیف مدیران تیم در نقل‌و‌انتقالات و خرید بازیکنان مازاد از کورس مدعیان قهرمانی عقب بماند.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!

تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1112


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید